~ ● Ðıġ ● ~

Heej <3
I aften bestemte jeg mig for at skrive et indlæg på dansk. Fordi jeg har noget, jeg vil vise jer. Jeg har i en uges tid arbejdet på at udvide mine kreative evner inde for skrivekunsten og er begyndt at skrive digte.
Det nyeste er her. Det hedder "Dig" og er dedikeret til hver og én af mine specielle, fantastiske, forstående, skønne, vidunderlige og uundværlige veninder! I ved alle godt, hvem I er <33 


Det vi har sammen
er mere end blot venskab
Det du betyder
er langt mere
og langt dybere

Ville være intet uden dig
Din støtte er alt
Din stemme kan berolige mig
og jeg føler mig tryg
så snart jeg er i dit selskab


Er du der
er jeg glad, hel
Uden dig er jeg ingenting
Jeg skylder dig alt
Kunne jeg købe solen, månen
og alle himlens stjerner
ville de alle være dine på stedet!


Kan ikke finde ord for
hvor vigtig du er
At sige de tre ord
er simpelthen ikke nok
Du er den vigtigste person i mit liv
uden tvivl eller sammenligning



Kommentarer
Postat av: Jeanette

awww, et sødt digt <3

2010-02-02 @ 21:15:49
URL: http://jeanettejewel.tk
Postat av: Marie

Aaw hvor er det et fantastisk digt <33

2010-02-02 @ 21:36:52
URL: http://mariesen.livejournal.com
Postat av: Canni

Mange tak begge to <3 Er glad for, at I kan li det ^^

2010-02-02 @ 21:55:54
Postat av: Nawl

Det et pænt digt

2012-10-24 @ 22:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0